نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  داشتن پوستی سالم با خوردن آووکادو پایگاه خبری لقمه: آیا آووکادو برای پوست شما مفید ا...

  خوراکی‌هایی که مانع ابتلا به سرطان می‌شوند یک متخصص تغذیه در امور سرطان با اشاره به انواع آنت...

  خوردن روزانه قرص كلسیم خطر شكستگی استخوان سالمندان را كاهش می دهد سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

101نکته برای این‌که یک آشپز حرفه‌ای شویم؟ در این مقاله دانستنیهای لازم برای آشپزی آورده شده است تا برای کسانیکه تازه آشپزی را شروع می کنند و یا تجربه خوبی از نکات اشپزی ندارند مفید باشد این مقاله دارای چندین بخش است که هر قسمت جداگانه مشخص و نکات یک سری از غذاها ذکر شده است مطالعه این مقاله به هر بانوی ایرانی توصیه می شود.
ایران دومین تـولـیـدكـنـنـده پـستـه در جهـان سالانه حدود 600 هزار تن پسته در جهان تولید می‌شود كه ایران با تولید 200 هزار تن، اولین تولیدكننده این محصول به شمار می‌رفت اما از سال گذشته دومین رقیب تولید از ایران پیشی گرفت و كشورمان دومین تولیدكننده پسته شده است.
چالش ایران و افغانستان بر سر سهم آب از رود هیرمند/حقابه ایران از هیرمند چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: رودخانه هیرمند یکی از رودهای پرآب افغانستان است که به دریاچه هامون می‌ریزد. اما مدتی است که ممانعت افغانستان از ورود سهم ایران از آب هیرمند به مشکلی جدی برای استان سیستان و بلوچستان ایران تبدیل شده است.
جدیدترین قوانین و مجازات‌های "نظام استاندارد" + جزئیات پایگاه خبری لقمه: طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، جرایم مرتکب شده در نظام استاندارد مطابق با قانون مجازات اسلامی و قوانین به روز شده قوه قضاییه تعریف شده است.