نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هفت ماده غذایی برای تقویت سلامت جسمی این منابع غذایی سرشار از ویتامین ‍‍C و E ، آهن و ک...

  خطر مصرف زیاد عسل و مربا در صبحانه پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی...

  قوانین مسـافـرت در دوران بارداری به‌طور کلی خانم‌های باردار بعد از هفته 20 در صورتی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

لاغری روانی! زمانی كه تلاش می كنید وزن‌تان را كاهش دهید، باور داشتن هدف‌تان و داشتن رفتارهای مثبت می‌تواند به همان اندازه اهمیت داشته باشد كه اصلاح رژیم غذایی و داشتن فعالیت اهمیت دارد. اگر وقتی قصد دارید رژیم لاغری بگیرید به‌خودتان انگیزه بدهید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.
جزئیات خداحافظی مستر تیستر از ایران+کشور دوم حمید سپیدنام کجا است؟ حدود ده روز پیش حمید سپیدنام یا همان مستر تیستر مشهور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خبر از مهاجرتش به خارج از کشور داد. وی پس از آن در ویدئویی که در کانال یوتیوبش بارگذاری کرد این ماجرا بیشتر شرح داد.
فرمول تغذیه‌ای برای شفاف‌سازی و لطافت پوست شهزاد محمدیان، کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی توصیه هایی را برای شفاف‌سازی و لطافت پوست ارائه داده است.
متفورمین قرص لاغری نیست/چطور کالری های اضافه را بسوزانیم؟ یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه:« رژیم های غذایی که به صورت دفترچه ها و کاغذهای چاپی در مطب ها و یا توسط پزشکانی که تخصصی غیر از تغذیه دارند یا از سوی پزشکان عمومی تجویز می شود خطرناک است.» از تجویز متفورمین به عنوان قرص لاغری از سوی برخی پزشکان عمومی انتقاد کرد.