نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  تغذیه برای زانوها برخی مکمل‌های تغذیه‌ای ممکن است در زانو درد‌های حا...

  7 توصیه‌ی غذایی برای گیاه‌خواران گیاه‌خواری الزاماً به این معنی نیست که فرد گیاه‌خو...

  این میکروب قاتل معده است در صورت عدم درمان، این میکروب 30 درصد عامل سرطان م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سبزیجات اکسیر جوانی‌ و داروی کاهش وزن کدام هستند؟ سبز رنگ شادی و نشاط است. وقتی میوه و سبزیجات سبز رنگ را به آشپزخانه می‌آورید علاوه بر خوشحالی بیشتر، به سلامت بدن‌تان کمک می‌کنید.
رژیم غذایی که تاثیر بدی بر بدن ندارد پایگاه خبری لقمه: بسیاری از افراد در سراسر جهان از رژیم های سرشار از پروتئین مانند «رژیم آتکینز» برای کمک به تغییر وزن ناخواسته استفاده می کنند.
جذب نیروهای کار جدید با توسعه بخش کشاورزی/چه موقع صادرات اشتباه است؟ یک کارشناس حوزه کار، بخش کشاورزی را موجب بکارگیری نیروهای کار جدید و رونق تولید و اشتغال دانست اما گفت که صادرات محصولات کشاورزی در شرایطی که تقاضای داخلی برای آن وجود دارد، صحیح نیست و موجب برهم خوردن عرضه و تقاضا می شود.
خواص شگفت انگیز کاکائو به دنبال مطالعاتی كه روی تأثیر كاكائو در پیشگیری از حملات قلبی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند كه خوردن كاكائو با كاهش خطر بیماری‌های قلبی- عروقی مرتبط است.تمامی‌گیاهان، رنگدانه‌هایی دارند كه می‌توانند از بروز بیماریها جلوگیری كنند. مثلاً ماده سولفورافان (Sulforophane) موجود در كلم براكلی، از وقوع سرطان پیشگیری می‌كند و همچنین ماده آلیكین (allicin) در سیر و رنگدانه كپسایسین (capsaicin)درانواع فلفل از حملات قلبی جلوگیری می‌كنند. گیاه كاكائو نیز، مانند سایرغذاهای گیاهی، املاح و مواد آنتی اكسیدان خاص خود را دارد كه باعث كاهش ابتلاء به بیماریهایی مثل بیماری قلبی می‌شود.آنتی اكسیدان قوی موجود در دانه‌ كاكائو، فلاوونوئید است.