نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خودمراقبتی، ارزان‌ترین راه جلوگیری از مشکلات پرهزینه دندانی رئیس دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید ص...

  5 هفته سویا بخورید روش های ممانعت از ابتلا به بیماری های قلبی کاهش مق...

  بهترین ظروف برای پخت غذا/ ظرف مسی مسمومیت‌زاست یک متخصص تغذیه می‌گوید: استفاده از ظروف مسی نه تنه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مقابله با اشتباهات تغذیه ای همه ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب‌پذیر می‌کنند. در حوزه تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند. وقتی سال‌ها به خوردن یک ماده غذایی نامناسب عادت کرده‌ایم دل کندن از آن خیلی سخت است حتی اگر بدانیم به سلامتی‌مان آسیب می‌زنیم. اما در مقابل این ضعف‌ها چه باید کرد؟
رژیـم خـراب‌کن‌هـا را بشناسید! اگر از 10 نفر بپرسید که بهترین راه لاغری کدام است، هر کدام‌ از آنها یک نظر خواهند داد و شما در نهایت 10 جواب متفاوت خواهید داشت که باز هم نمی‌توانید بر اساس آن تصمیم بگیرید که از کدام شیوه می‌توان بهترین نتیجه را گرفت.
۱۰ عادت نادرست که مانع از هضم غذا می‌شود پایگاه خبری لقمه: آیا بعد از هر وعده‌ی غذایی احساس سنگینی زیاد می‌کنید؟ معده‌تان آتش می‌گیرد؟ بدتر از همه این که دچار یبوست یا اسهال می‌شوید؟ اینها جزو شایع‌ترین مشکلات گوارشی هستند که در اکثر موارد به عادت‌های بد خودمان مربوط می‌شوند.
کدام آبمیوه باعث کاهش وزن می شود مصرف میوه و سبزی برای حفظ سلامت بسیار مفید است زیرا عملکرد مناسب اعضای کلی بدن را حفظ می کند. سبزی و میوه را می توان به صورت خام یا پخته مصرف کرد اما آب میوه خاصیت بیشتری دارد.