نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رابطه خام‌خواری با خنگ بودن اجداد انسان! اجداد انسان تا زمانی که یاد بگیرند غذا را می‌توان ...

  آیا غذاهای ارگانیك واقعا سالم‌ترند؟ متخصصان تغذیه و سلامت در یك مطالعه كیفی جدید دریاف...

  این افزودنی محبوب متهم به سرطان زایی است پایگاه خبری لقمه: گزارش‌ها حاکی از آن است که به زو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مُسکن هایی که بلای جان می شوند! این قرص‌ها قرار است دوست شما باشند، همدم‌هایی كه درد شما را آرام كنند و نگذارند اذیت شوید، اما گاهی خود آنها باعث می‌شوند كه مشكلاتی بسیار خطرناك پیش بیایند، شما باید حتما این نكته‌ها را در مورد مسكن‌ها بدانید.
باورهای غلط درباره رژیم های غذایی امروزه اطلاعات فراوان و حتی اشتباه در مورد تغذیه‌، تشخیص یک الگوی صحیح تغذیه‌ای را دشوار کرده است.
بهترین جایگزین‌های گوشت قرمز و مرغ پایگاه خبری لقمه: این روزها گیاهخواری طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی‌ها ناگهان رژیم غذایی همیشگی را رها می‌کنند و گیاهخوار می‌شوند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است؛ آیا جانشین های گیاهی می‌توانند همه مواد موردنیاز بدن را تامین کنند؟
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟