نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  برای جذب بهتر آهن به همراه غذا، آبلیمو مصرف کنید برای جذب بهتر آهن همراه با غذا نوشابه‌های گازدار و...

  ادویه‌ای برای تسکین علائم سرماخوردگی فصل زمستان برای اکثر مردم با مشکلات تنفسی نظیر برو...

  غذا را بیش از دو ساعت در دمای محیط نگهداری نکنید کاظم ندافی در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و شروع س...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راه های مقابله با کودکان پُرخور و شکمو با شیطنت دستش را به سمت ظرف شیرینی‌ روی میز، دراز کرد. یک نگاهش به در بود که یکدفعه مادر وارد اتاق نشود و نگاه دیگرش به شیرینی‌های داخل ظرف که از عصر تا حالا دلش را برده بود! تا آمد یکی از آن شیرینی‌های بزرگ شکلاتی را که با ترافل‌های رنگی تزئین شده بود، بردارد سر و کله مادر با ابروهای درهم رفته و یک جیغ بنفش پیدا شد که می‌گفت: «آخه من با این شکم سیری‌‌ناپذیر تو باید چکار کنم؟!» حتما شما هم با چنین صحنه‌‌هایی مواجه شده‌اید.
عامل مسمومیت های قارچی در کشور معرفی شد پایگاه خبری لقمه: ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای با عنوان پیشگیری از مسمومیت با قارچ های سمی، گونه قارچی Amanita virosa را عامل مسمومیت های اخیر معرفی کرد.
چربی های خون را این گونه کنترل کنید کلسترول خوب یا HDL (لیپوپروتئین با چگالی زیاد) بر خلاف LDL مانع بروز حمله قلبی می شود.
عوامل گرانی میوه چیست/اجاره بهای نجومی مغازه ها یا افزایش هزینه تولید و حمل و نقل پایگاه خبری لقمه: محصولی که در مراکز عمده فروشی عرضه می شود با حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید به مصرف کننده نهایی عرضه شود اما متأسفانه می‌بینیم گاهی تا سه الی چهار برابر قیمت عمده فروشی در مغازه‌ها به فروش می‌رسد!