نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  نوشابه‌ها ژن‌ چاقی را فعال می‌کنند مصرف نوشیدنی‌های گازدار ژن‌های چاقی مفرط را فعال م...

  مصرف منظم گیلاس خطر حمله نقرس را کاهش می‌دهد محققان اعلام کردند که مصرف منظم گیلاس خطر حمله نقر...

  کدام بیماری‌ها با جراحی چاقی درمان می‌شوند؟ پایگاه خبری لقمه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص شگفت انگیز کاکائو به دنبال مطالعاتی كه روی تأثیر كاكائو در پیشگیری از حملات قلبی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند كه خوردن كاكائو با كاهش خطر بیماری‌های قلبی- عروقی مرتبط است.تمامی‌گیاهان، رنگدانه‌هایی دارند كه می‌توانند از بروز بیماریها جلوگیری كنند. مثلاً ماده سولفورافان (Sulforophane) موجود در كلم براكلی، از وقوع سرطان پیشگیری می‌كند و همچنین ماده آلیكین (allicin) در سیر و رنگدانه كپسایسین (capsaicin)درانواع فلفل از حملات قلبی جلوگیری می‌كنند. گیاه كاكائو نیز، مانند سایرغذاهای گیاهی، املاح و مواد آنتی اكسیدان خاص خود را دارد كه باعث كاهش ابتلاء به بیماریهایی مثل بیماری قلبی می‌شود.آنتی اكسیدان قوی موجود در دانه‌ كاكائو، فلاوونوئید است.
غذاهای سالم را بشناسید برخی از غذاها بسیار سالم هستند که در توصیه های هر متخصص تغذیه ای وجود دارد.
شرایط لازم برای درمان چاقی با جراحی یک متخصص و فلوشیپ جراحی چاقی معتقد است که اگر معایب چاقی و معایب عمل جراحی را برای مقایسه با هم در دوکفه ترازو قرار دهیم، بدون شک معایب چاقی سنگین تر خواهدبود.
رفع غلظت خون با مصرف انار یک متخصص طب سنتی گفت: غلظت خون در رنگ و شفافیت پوست بسیار اهمیت دارد چرا که میزان غلظت خون در زیبایی و خوش رنگی چهره تاثیر گذار است و افزایش غلظت خون موجب تیره شدن پوست می‌شود و مصرف انار در کاهش غلظت خون تاثیر گذار است.