نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هشدار نسبت به شیوع بیماری های روده ای همزمان با گرم شدن هوا رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، نسبت به شیوع ...

  با بوی بد سیر چه کنیم؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که سیر را به خ...

  رژیم‌هایی که باعث ریزش موها می‌شوند موها برای رشد به مواد مغذی و ویتامین‌ها نیاز دارند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رضوی: ناحیه های صنعتی باعث ثبات و بهره‌وری بیشتر مشاغل روستایی می شود معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت:با ایجاد ناحیه صنعتی در دهستان‌های کشور بسیاری از صنایع تبدیلی که از محصولات روستایی استفاده می کنند در جوار روستاها فعال می شوند که باعث بهره وری بیشتر روستاییان خواهد شد.
سفره و صندوق پایگاه خبری لقمه: شاید عنوان این تیتر در نگاه اول عجیب به نظر برسد و مخاطب با خود بگوید غذا چه ربطی با انتخابات به عنوان یک کنش سیاسی دارد؟!اما واقعیت این است غذا به عنوان نماد و مصداقی از بهبود اوضاع زندگی و به مثابه یک شاخص اقتصادی از اهمیت و جایگاه خاصی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی برخوردار است و بخش عمده ای از فعالیت ها و وظایف یک رئیس جمهور به شکل مستقیم و غیر مستقیم با مساله غذا در ارتباط است.
غذاهای کاهش دهنده استرس تنش و استرس چیزی است که همه ما داریم اما تفاوت در نحوه برخورد با آن است. مدیریت استرس وسیله ای قدرتمند در کسب بهبودی است. چون استرس زیاد، بر سلامت جسمی اثر می گذارد.راه های زیادی برای مقابله با آن وجود دارد که یکی از آن ها رعایت رژیم غذایی است.
رابطه زناشویی سالم با نوشیدنی های گیاهی شاید برای‌تان عجیب باشد كه چگونه یك نوشیدنی گیاهی می‌تواند به بهبود روابط زناشویی كمك كند. در حالی كه این موضوع یك اصل ثابت شده است كه سلامت، تازگی و مغذی بودن موادغذایی كه مصرف می‌كنیم می‌تواند تاثیری مستقیم بر كیفیت و چگونگی رابطه میان زوج‌ها و همسران داشته باشد و حتی در مواردی به پیشگیری از بروز برخی اختلال‌ها كمك كند.