نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عسل، بهترین شربت سینه برای کودکان اخیراً محققان تأثیر عسل و شربت سینه را روی کودکانی...

  افزایش ریسک مرگ دیابتی ها با غذاهای فوق فرآوری شده پایگاه خبری لقمه: تحقیقات جدید نشان می دهد که غذاه...

  ترکیب این دو ماده خوراکی کشنده است ترکیب الکل و کافئین موجب تولید ماده ای سمی در خون ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکات مهم برای استفاده از لبنیات سنتی/ نظارت بر بهداشت لبنیاتی‌های سنتی چطور است پایگاه خبری لقمه: کسی نیست به این دل نگرانی‌ها پاسخی دهد و شفاف بگوید که آیا می‌توان با خیال راحت از لبنیات سنتی استفاده کرد؟
چرا عسل معجزه می کند؟ چند محصول در طبیعت وجود دارد که به اندازه ی عسل خواص درمانی داشته باشند؟ کدام محصول مانند عسل از چنین قدرت اعجاب انگیزی برخوردار است؟ بدیهی است می توان نام چند محصول را آورد، اما تعدادشان انگشت شمار است.
تاثیر روانی تغذیه بر انسانها چگونه است ؟ تا به حال به این موضوع فكر كرده‌اید كه در شبانه‌روز، چقدر وقت‌تان صرف خوردن و آشامیدن یا فكركردن به این دو موضوع می‌شود؟ سعی كنید یك روز، زمانی را ‌كه صرف آماده‌‌‌كردن یا خوردن غذا و فكر كردن در مورد این موضوع می‌كنید، ثبت كنید. احتمالا این زمان بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود كه صرف كارهای دیگر می‌كنید.
آشنایی با میوه‌هایی که جوان‌كننده پوست و ضدپیری هستند با گذشت زمان، در اثر آلودگی‌های محیطی، نور آفتاب و استرس پوست به مرور شادابی و روشنی خود را از دست می‌دهد و پر از لك‌وچروک می‌شود. میوه‌ها و سبزی‌ها كه در هر فصل انواع مختلفی از آنها یافت می‌شود، ضدلك‌ها و ضدچروك‌های طبیعی‌اند كه خداوند خلق كرده است.