نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مواد غذایی که بدن را سم زدایی می کنند اگر می خواهید وزنتان را کاهش دهید و یا به انرژی بی...

  علیرضا زالی: شهید فخری زاده از پیشگامان صحنه مبارزه با کرونا بود پایگاه خبری لقمه: فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرو...

  تاثیر تغذیه بر تقویت میل جنسی وقتی در مورد سلامت جنسی صحبت می‌شود، پای مسائل زیا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پخت «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی ممنوع است/مشکلات فرهنگی در تولید و مصرف نان صنعتی پایگاه خبری لقمه: مجری طرح توسعه نان صنعتی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: طبق قانون، پخت و فروش «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی به ویژه واحدهای دارای ظرفیت بالای 20 تن ممنوع است. سازمان های تعزیرات و حمایت، اتحادیه ها و ستاد تنظیم بازار باید بازرسی و نظارت کنند.
انقلاب رنگی در صنایع غذایی شکلات جزو پرطرفدارترین خوراکی‌ها بین بچه‌ها و حتی بزرگ‌ترهاست. در میان انواع شکلات‌ها، آبنبات‌ها،‌ تافی‌ها و دراژه‌های شکلاتی (اسمارتیزها) رنگ‌هایی زنده‌تر و تندتر دارند و مصرف‌کننده را به این فكر می‌اندازند که نکند از مواد و رنگ‌های غیرمجاز برای تهیه آنها استفاده شده باشد!
فرصت‌ها و چالش‌های تعامل شهرداری‌ها با رستوران‌داران پایگاه خبری لقمه: تعامل شهرداری شهر تهران با رستوران‌داران یک مسئله مهم است که در راستای توسعه صنعت رستوران‌ها و ایجاد شهری سالم و پویا برای ساکنان در نظر گرفته می‌شود.
رژیم غذایی که تاثیر بدی بر بدن ندارد پایگاه خبری لقمه: بسیاری از افراد در سراسر جهان از رژیم های سرشار از پروتئین مانند «رژیم آتکینز» برای کمک به تغییر وزن ناخواسته استفاده می کنند.