نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  خواب راحت با شیرموز یک متخصص کودک، مقاومت کودک در رفتن به رختخواب را ا...

  توصیه‌های بهداشتی برای غذای عزاداران محرم با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم مذهب...

  آبمیوه‌های خیابانی باعث مسمومیت کودکان می‌شوند رئیس بخش گوارش مرکز طبی کودکان گفت: بیشتر کودکانی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نگذارید دیابت بارداری به دیابت نوع 2تبدیل شود! وقتی صبحانه نخورید، هزار و یک بلا ممکن است برسرتان بیاید که یکی از آنها افزایش خطر ابتلا به بیماری دیابت نوع دوم است.
نکاتی در مورد تغذیه سالمندان پیر شدن به این معنا نیست که فرد باید خود را رها کند و دیگر اهمیتی به سلامت و ظاهر خود ندهد. تغذیه‌ای مناسب و انجام فعالیت‌های جسمی و ذهنی، به عنوان ارکان سلامتی در سنین پیری شناخته می‌شوند. تغذیه متعادل و فعالیت، برای پیشگیری یا جلوگیری از شدت یافتن برخی عوارض مانند پوکی استخوان، تصلب شرائین، کاهش سطح ایمنی بدن و برخی از انواع سرطان‌ها ضروری هستند.
آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی پایگاه خبری لقمه: آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی به از دست رفتن ویژگی های ارگانولپتیکی، ارزش تغذیه ای، ایمنی و بازار پسندی یا مطلوبیت مواد غذایی، فساد مواد غذایی گفته می شود که به سه دسته فساد شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی طبقه بندی می گردد.
آشنایی با ترسناک‌ترین دروغ‌ها و تقلب‌های رایج غذایی فهرست تقلب های رایج در مواد غذایی را بخوانید تا حواستان باشد هر خوراکی رنگ و لعاب داری را سر سفره تان راه ندهید. منظورمان از این مطلب این است که هشدار بدهیم چه کارهایی می شود برای تولید یک محصول غیراستاندارد انجام داد.