نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آبلیمو، مسمومیت را درمان نمی کند! در هنگام مسافرت بهتر است از لبنیات، سبزیجات و میوه...

  راهایی برای فرار از آلودگی های هوای تهران پایگاه خبری لقمه:« تهران ما را خواهد کشت» اگر شما ...

  لبنیات کم چرب‌ تر ‌کلسیم بیشتر همه می‌دانند دریافت کلسیم برای حفظ سلامت بدن ضروری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
با انواع عرقیات سنتی ایران و خواص آنها آشنا شوید در سال های اخیر به دنبال تحقیقات جدید در مورد خواص داروهای گیاهی ، استقبال عمومی به استفاده از این نوع داروها نیز افزایش یافته است و هم اکنون در جهان و نیز ایران ، شرکت های معظم دارو سازی با استفاده از عصاره گیاهان دارویی ، تولیدات متنوعی را در بطری های پاکیزه و بهداشتی روانه بازار کرده اند.
کاهش مصرف چربی با 9 ترفند ساده اگر می‌خواهید چند کیلو لاغر شوید یا راحت‌تر نفس بکشید چند توصیه داریم تا مصرف چربی را کاهش دهید.
با فلفل چیلی سایز کمر خود را کوچک کنید یک کارشناس ارشد تغذیه درگفتگویی عنوان کرد: فلفل چیلی یا فلفل تند یکی از سبزی های پرخاصیت برای افرادی است که تمایل به کاهش وزن دارند.