نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کباب نخورید! نتایج پژوهش جدید نشان می دهد که مصرف گوشت کباب شده...

  نظم غذایی، کلید درمان اضافه وزن پایگاه خبری لقمه: چند روز پیش بود که دکتر فریدون ع...

  میوه‌هایی با طعم سرطان! همه متخصصان علوم پزشکی به مردم توصیه می‌کنند که بر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یک نوشیدنی طبیعی برای دفع سموم بدن غالب افراد قهوه و چای را جزو نوشیدنی‌های مورد علاقه خود می‌دانند و کمتر به نوشیدن آب توجه دارند و چون آن را نوشیدنی خنثی می‌دانند، اغلب تمایل چندانی به مصرف آن ندارند اما با اضافه کردن مقداری آب لیموترش به آب آشامیدنی می‌توان از فوائد شگفت‌انگیز هر دوی آنها برای سلامت بدن بهره‌مند شد.
من سریع آشپزی می کنم برنامه «به خانه بر می‌گردیم» كه در حال حاضر هم از شبكه پنجم سیما در حال پخش است و طرفداران زیادی را هم به خود جذب كرده است، زمانی اجرای آن را فردی بر عهده داشت كه خود و مادر بزرگوارش از مجریان حرفه‌ای و توانا بودند. او كسی نیست جز سركار خانم «الهام صفوی‌زاده»، مجری خوش‌ذوقی كه اجرای زیبای او را در برنامه‌ها و شبكه‌های مختلف به یاد داریم. وی خاطرات خوبی را در برنامه آشپزی به یاد دارد.
انسان‌های موحد در خوراک خویش نیز تسلیم خداوند هستند خدای تعالی به یک دسته از انسان‌ها توفیق می‌دهد، تا به اینجا برسند که بگویند: خدایا! بگو چگونه بخورم، کجا بخورم و چه‌قدر بخورم؟ این اخلاق موحدین است که به آنچه او اجازه خوردنش را داده، تسلیم هستند.
اشتباهی كه هر سال تكرار می‌شود به‌رغم هشدارهای جدی مسئولان بهداشتی کشور، امسال بازهم از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی برای توزیع مواد غذایی و نوشیدنی‌های گرم و داغ در روزها و شب‌های محرم استفاده شد.