نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نکات مهم برای کاهش آلودگی‌های میکروبی میوه‌ها و سبزی‌ها پزشکان تاکید دارند: درست است که مصرف یک عدد سیب در...

  چربی موجب کاهش ماده خاکستری مغز می‌شود پایگاه خبری لقمه: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد...

  چند توصیه برای کسانی که رژیم غذایی دارند یک متخصص تغذیه گفت: کاهش وزن تنها با کاهش انرژی در...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این 10 نوع خوراکی شما را از رفتن به دندان پزشک بی نیاز می کنند پایگاه خبری لقمه: مسواک زدن و نخ دادن کشیدن؛ دو راهکار مرسوم برای محافظت از دندان ها هستند؛ اما فکر می کنید استفاده از همین دو شیوه به تنهایی می تواند سلامت دندان های ما را تضمین کند؟ روشن است که پاسخ چنین سؤالی منفی است، برای داشتن دندان هایی سفید و سالم که لبخندی زیبا را به ما هدیه می دهند باید تغییراتی در سبک زندگی و به خصوص رژیم غذایی ایجاد کرد. بنابراین، اگر می خواهید مخارج سرسام آور دندان پزشکی را تجربه نکنید و به صورتی طبیعی دندان هایی سالم داشته باشید، گزارش ما را دنبال کنید تا با خوراکی هایی که تأثیری بی نظیر در حفظ سلامت دندان دارند آشنا شوید.
مدیریت استراتژیک در رستوران متون تخصصی در زمینه اداره رستوران معدود و محدودند. در ادامه مقاله مفیدی از خانم حدیث مشکی که در وبلاگشان منتشر کرده بودند را باز نشر می کنیم.
افزایش میل و قدرت جنسی با مصرف این سبزی نشستن در جوشانده شنبلیله، جهت درمان ورم، چسبندگی و ترشحات رحمی، نرم‌كردن رحم سفت و ورم‌های سفت آن، بازكردن دهانه رحم و تسهیل زایمان و دفع جفت، مفید است. همچنین شنبلیله سبب افزایش میل و قدرت جنسی می‌شود.
لاغری آسان با 10 سم زدای طبیعی هنگامی که در حال اجرای برنامه سم زدایی خود هستید، حتماً ظرف غذایی را همراه خود داشته باشید تا غذاهای مورد نیاز در این دوره را بتوانید با خود به هر جایی ببرید؛ از محل کار گرفته تا مهمانی خانه دوستان.