نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  در مسافرت از خوردن غذاهای کنسروی اجتناب کنید وقتی با وفور سبزیجات و میوه های تازه روبرو هستیم چ...

  بهترین دستورالعملِ پخت ماهی/ رابطه نوع طبخ ماهی و سلامت قلب مطالعات جدیدی که در مورد تأثیر مصرف ماهی صورت گرفت...

  کنترل گرسنگی هنگام گرفتن رژیم های لاغری کنترل و غلبه بر گرسنگی از مهمترین مشکلاتی است که ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای قهرمان پرور کدامند؟ نگاهی داریم به رژیم غذایی 14 قهرمان انیمیشنی محبوب و بیماری هایی که با پیروی از این رژیم غذایی به احتمال زیاد از آنها دور می مانند. در کنار هر کدام از مواد غذایی که آنها در ذهن ما جا انداخته اند، یک دستور غذایی ساده و خوشمزه هم ما پیشنهاد داده ایم.
4 ترفند موثر برای مقابله با ضعف‌های غذایی همه‌ی ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب پذیر می‌کنند. در حوزه‌ی تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند.
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.
ماجرای شیرخشک‌های وارداتی توسط یاسین رامین پایگاه خبری لقمه: وکیل یاسین رامین در پرونده شکایت از مطرح‌کنندگان موضوع شیرخشک فاسد می‌گوید: از افرادی که شایعه شیرخشک‌های فاسد را علیه خانواده رامین مطرح کرده‌اند، شکایت کرده‌ایم.