نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خرید نان لواش و ماکارونی فله ممنوع متخصص طب سنتی با تأکید بر اینکه باید از خرید گوشت‌...

  آب،مسئله ای مهم در سالمندی به گزارش پایگاه خبری لقمه، آب برای زندگی حیاتی است...

  شیرینی هایی که شما را زشت می کنند! اگر عاشق شیرینی هستید باید در خوردن آن بسیار دقت ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فرهنگ و سنت‌های غذایی مرسوم در کشور چین پایگاه خبری لقمه: جمهوری خلق چین، پر جمعیت ترین کشور جهان است و دو بخش خودمختار به نام های هنگ کنگ و ماکائو دارد. مردم این کشور پهناور، فرهنگ، سنت، اعتقاد، سبک زندگی، پوشاک و باورهای خاص و ویژه ای دارند که نمونه مشابه آن ها را در کمتر کشورهای دنیا می توان شاهد بود.
چگونه در دوران بارداری چاق نشویم؟ اگر وزنی بیش از آن چه پزشک توصیه کرده بود به دست آوردید، با پزشک راجع به آن صحبت کنید. در بیشتر موارد باید تا زایمان صبر کنید و پس از آن وزن اضافی را کاهش دهید.
زندگی شاداب‌ با این 10خوراکی انسان از همان آغاز خلقت به‌دنبال اکسیر جوانی بوده تا بتواند سالم و شاداب زندگی کند و طول عمر بیشتری داشته باشد. گرچه هنوز هم نتوانسته به این معجون خالص دست یابد، اما مصرف بعضی غذاها در رژیم غذایی روزانه دست‌کمی از اکسیر جوانی ندارد.
در مورد میکروبی شدن معده چه می دانید؟ خوب جوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن غذا، وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های کم و مکرر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر طول روز، عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م مصرف وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه سنگین قبل از خواب می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر بهبود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علائم این بیماران موثر باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. میوه و سبزیجات تازه و مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غذایی حاوی سلنیوم از قبیل مغزها و خصوصا باد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام هند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی، غذاهای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریایی، گوشت مرغ، گوشت گوسفند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و جگر برای سلامت معد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مفید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌باشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.