نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوردنی های زرد رنگ پر خاصیت زرد رنگی‌ است آرامش‌بخش و شادی‌آفرین. با دیدن این ...

  نان هایی که مانع جذب روی می شوند یک متخصص تغذیه با بیان اینکه:« کمبود روی رشد را به...

  ۷ توصیه برای صبحانه خوردن کوچولوها کودک شما هم جزء آن دسته از کودکانی است که هنگام خو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سبزهای پرخاصیت تابستانی فصل تابستان یعنی تنوع میوه‌ها و سبزیجات تازه نه گلخانه‌ای که هر کدام هزار و یک خاصیت دارند. پس تا می‌توانید از این محصولات طبیعی نهایت بهره را ببرید.
مواد غذایی کلیدی برای سلامت ریه ها سلول‌های ریه مدام با آلاینده‌ها و سمومی که تنفس می‌شوند در معرض آسیب قرار دارند، اگر مواد مغذی که می‌توانند این سموم را خنثی و دفع کنند به موقع در دسترس سلول‌های ریه نباشند ریه‌ها به تدریج دچار آسیب جدی می‌‌شوند.
با سوختگی‌های خفیف در آشپزخانه چه کنیم؟ مثلث آتش از 3 عامل گرما، اکسیژن و ماده سوختنی تشکیل‌شده و بی‌شک سهل‌انگاری در رعایت نكته‌های ساده ایمنی آشپزخانه، می‌تواند با ایجاد این مثلث خانه‌تان را به آتش بکشد...
اشتباهات جیمز باند در رژیم غذایی! یکی از پرطرفدارترین قهرمانان فیلم‌های سینمایی از 50 سال پیش تا کنون مامور ارشد اطلاعاتی یعنی «جیمز باند» است. باند برای انجام هر کدام از عملیات‌های خود نیاز به انرژی زیادی داشت، به همین دلیل رژیم غذایی او بسیار پرانرژی و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بود. در حقیقت شخصی مانند باند تقریبا به اندازه یک افسر نیروی زمینی ارتش انرژی مصرف می‌کرد که میزان آن در حدود 6 هزار کالری در روزمحاسبه شده است.