نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پاسخی به سوال قدیمی ارتباط بین غذا و سلامت روان رابطه بین غذا و سلامتی روان انسان دارای پیشینه تار...

  کدام بیماری‌ها با جراحی چاقی درمان می‌شوند؟ پایگاه خبری لقمه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با...

  چای نعناع و کاهش اختلالات هورمونی زنان دانشمندان دریافتند كه نوشیدن روزی دو فنجان چای نعن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مستحبات و مکروهات غذا خوردن در این مقاله، برخی از مواردی که باید هنگام خوردن غذا رعایت شوند، اموری که ترک آنهاهنگام غذا خوردن شایسته است،حالاتی که غذا خوردن در آنها نکوهش شده،آدابی که رعایت آنها به هنگام غذا خوردن با دیگران ضروری است وآداب پایان غذا و برچیدن سفرهاز نظر احادیث و روایات اسلامی برشمرده شده است.
هر ایرانی یک شربت فروتونیک / تنها مکمل آهن بر پایه یون در دنیا پایگاه خبری لقمه: اولین داروی آهن با ساختار یونی، به شکل فرآورده طبیعی با نام فروتونیک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط محققان ایرانی رونمایی شد.
ریزه کاری های لاغری را بخوانید! بسیاری از رژیم‌های غذایی وجود دارند که کمک می‌کنند شما خیلی سریع وزن کم کنید، اما عواقب این گونه رژیم‌ها در دراز مدت بسیار ناراحت کننده هستند.
بهبود رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم پایگاه خبری لقمه: آمارها نشان می‌دهد رشد اقتصادی در سال های 92 تا 1400 به حدود نصف دوره هشت ساله پیش از آن کاهش یافت. در این میان بخش ساختمان شدیدترین کاهش را تجربه کرد به طوری که متوسط رشد 4.6 درصدی در دولت نهم و دهم به رشد منفی 4.6 درصدی تبدیل شد. با این حال با شروع دولت سیزدهم این روند بهبود چشمگیری داشته است.