نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ده خاصیت شکلات خوردن آنها که مرتباً شکلات می خورند کار مفیدی برای قلب ش...

  بهترین رژیم غذایی مخصوص شب امتحان یک کارشناس ارشد تغذیه با بیان اینکه عدم مصرف صبحان...

  خوردن ترشی،قهوه غلیظ و غذاهای پرادویه موثردربروز زخم معده/شلغم مانع ایجاد زخم معده می‌شود یک متخصص تغذیه و رژیم‌های درمانی، عنوان کرد: خوردن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مقابله با اشتباهات تغذیه ای همه ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب‌پذیر می‌کنند. در حوزه تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند. وقتی سال‌ها به خوردن یک ماده غذایی نامناسب عادت کرده‌ایم دل کندن از آن خیلی سخت است حتی اگر بدانیم به سلامتی‌مان آسیب می‌زنیم. اما در مقابل این ضعف‌ها چه باید کرد؟
سوء تغذیه و سوء مصرف پروتئین ۸۰۰ هزار کودک ایرانی دبیر ستاد کشوری ترویج مصرف تخم‌مرغ از سوء تغذیه و سوء مصرف پروتئین ۸۰۰ هزار کودک ایرانی خبر داد.
آشنایی با خواص میوه کاکتوس چند سالی است میوه‌های عجیب و غریبی به کشورمان راه یافته است. میوه‌هایی با اشکال و طعم‌های متفاوت که هر ذائقه‌ای را با طعم منحصر به فردش مجذوب می‌کند. یکی از این عجایب دنیای زمینی میوه کاکتوس است. در ایران به آن گلابی خاردار یا انجیر کاکتوس گفته می‌شود.
طرز تهیه و خواص گلاب/چه کسانی نباید گلاب بخورند از قدیم گلاب برای مردم خواص دارویی داشت اما امروزه گلاب هم در غذا و هم در طب پزشکی و طب سنتی به کار می رود حالا با ما همراه باشید تا از فواید مصرف گلاب بگوییم.