نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  5دانه پرخاصیت خوراکی را بشناسید پایگاه خبری لقمه: این ۵ دانه از جمله دانه‌های پرخا...

  نگذارید بدنتان ترشی بیندازد حالت اسیدیته بدن را با pH زیر 7 خون تعریف می‌کنند؛...

  كودك هنگام غذا خوردن نباید خسته باشد والدین باید كودك را در فواصل زمانی منظم تغذیه كنند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سبزی فریزری بهتر است یا خشک شده؟ متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند روزانه حداقل پنج سهم میوه و سبزیجات باید در سبد غذایی افراد قرار بگیرد چرا که این مواد غذایی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری را به بدن می‌رسانند. البته هر چند وقت یک‌بار اخباری مبنی بر آلودگی سبزیجات به دلیل آبیاری با آب‌های آلوده یا کودهای غیراستاندارد مطرح می‌شود و کارشناسان از مردم می‌خواهند مثلا در تهران سبزیجات مصرف نکنند.
آزاده نامداری کدام غذاها را بیشتر دوست داشت؟ پایگاه خبری لقمه: آزاده نامداری ضمن تاکید بر علاقه اش به غذاهای سنتی و آشپزی، به سخت تر بودن خنه داری نسبت به مجری گری ازعان داشت.
اشتباهی كه هر سال تكرار می‌شود به‌رغم هشدارهای جدی مسئولان بهداشتی کشور، امسال بازهم از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی برای توزیع مواد غذایی و نوشیدنی‌های گرم و داغ در روزها و شب‌های محرم استفاده شد.
موهایی زیبا با 4 ماده‌ی مغذی متخصصان معتقدند که موها آینه سلامت انسان هستند. کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی به راحتی می‌تواند سلامت موها را به خطر انداخته و به آن‌ها آسیب بزند. بر عکس داشتن تغذیه‌ی مناسب، متنوع و سرشار از پروتئین و دیگر مواد مغذی موها را زیبا و سالم‌تر می‌سازد.