نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آب مزه دار را در تابستان حتما امتحان کنید اگر هر روز 7 تا 8 لیوان آب می نوشید، شاید بهتر باش...

  خوردن عسل برای کودکان زیر یک سال ممنوع خیلی‌ها عسل را شیرینی بی‌ضرر می‌دانند و مرهم بسیار...

  آیا غذاهای ارگانیك واقعا سالم‌ترند؟ متخصصان تغذیه و سلامت در یك مطالعه كیفی جدید دریاف...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اگر قصد استفاده چندباره از روغن سرخ کردنی دارید، بخوانید! هرچه مقدار رطوبت جذب شده توسط روغن و میزان رطوبت ماده غذایی بیشتر باشد، روغن زودتر تخریب می شود. هنگام سرخ کردن باید از بستن درب ظرف خودداری کرد زیرا باعث می شود رطوبتی که از غذا بخار می شود به داخل روغن برگردد.
تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »
توزیع آب معدنی ۳۰ تا ۶۰ هزار تومانی در بازار پایگاه خبری لقمه: از فرودین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام های آب معدنی "پرییر" و "اویان" با قیمت های ۷ تا ۴۰ هزار تومانی در بازار آغاز شده است.
ویتامین‌های مکمل چه کاربردهایی دارند بعضی روزها آنقدر سرتان شلوغ است که اصلا وقت آماده کردن خوراکی‌های مفید را ندارید و حداقل کاری که می‌توانید برای حفظ سلامت خود بکنید، تامین موادمغذی از طریق مکمل‌هاست.