نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آدامس بجویم یا نجویم؟ یک دندانپزشک گفت: آدامس همزمان می‌تواند آثار مثبت ...

  چای تقلبی چه رنگی است ؟ سولماز چوبکی، کارشناس تخصصی چای سازمان غذا و دارو ...

  چگونه نخوردن صبحانه چاقمان می‌کند یک صبحانه خوب و کامل و البته معمولی، می‌تواند شامل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تلاش دختران ایرانی برای «باربی شدن» «ممنون، میل ندارم. برنج کم می‌خورم. میلی به گوشت قرمز ندارم. شب‌ها شام نمی‌خورم. به جای پروتئین، سالاد می‌خورم و...» شنیدن این جملات از زبان دختران و زنان ایرانی در سال‌های اخیر به رواج بی‌اشتهایی‌های عصبی و دامن زدن به توهم چاقی میان آن‌ها کمک کرده است. موضوعی که بیش از هر چیز، شاید ریشه در باورها و خرده فرهنگ‌های غلط جامعه داشته باشد و جامعه زنان ایرانی را درگیر مشکلاتی اساسی در زندگی کند.
آشپزی از هیات تا پروژه های سینمایی پایگاه خبری لقمه: زندگی خصوصی بازیگران، سلایق و روابط‌شان همیشه برای مردم جذاب بوده. آنها دوست دارند بدانند بازیگر مورد علاقه‌شان چه لباسی می‌پوشد، از کدام فروشگاه می‌خرد، چه عطری می‌زند، به چه برند و مارکی گرایش دارد، پاتوقش کجاست و برای این‌که غذا بخورد، عموما به چه رستورانی می‌رود.
19 گام تا لاغری و کاهش وزن اضافه وزن و چاقی از مشكل‌‌هایی است كه افراد زیادی با آن دست به گریبان هستند. روش‌های مختلفی هم برای كاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد كه البته همگی آنها اصولی و صحیح نیستند.
خواص انواع آب‌میوه و سبزیجات آب میوه ها و سبزیجات نه تنها بسیار خوش‌طعم، لذیذ و نشاط‌آور بوده، بلكه باعث ایجاد انرژی و حس جوانی می‌شوند.