نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  انار ارگانیک در کاشمر تولید می‌شود با اجرای وسیع‌ترین پروژه کنترل بیولوژیکی کرم میوه ...

  مصرف مولتی ویتامین خطر سقط جنین را افزایش می هد محققان می گویند مادرانی که شش هفته قبل از لقاح از ...

  فندق، گردو، بادام و پسته باعث حساسیت در کودکان می‌شود متخصص کودکان و نوزادان گفت: 11 درصد از کودکان مبتل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

230هزار تومان برای یک شام دو نفره‌ در تهران! این روزها رفتن به رستوران‌های لوکس به یک جاذبه‌ی گردشگری در تهران تبدیل شده و مردم تلاش می‌کنند، برای یک‌بار هم که شده، به رستورانی بروند که برای خودش اسم و رسمی دارد.
مواد غذایی کلیدی برای سلامت ریه ها سلول‌های ریه مدام با آلاینده‌ها و سمومی که تنفس می‌شوند در معرض آسیب قرار دارند، اگر مواد مغذی که می‌توانند این سموم را خنثی و دفع کنند به موقع در دسترس سلول‌های ریه نباشند ریه‌ها به تدریج دچار آسیب جدی می‌‌شوند.
افزودنی‌ها را بیشتر بشناسیم افزودنی ماده‌ای است كه به عمد یا غیرعمد به مواد غذایی اضافه می‌شود. افزودنی‌هایی كه به شكل غیر عمد وارد مواد غذایی می‌شود، معمولاً به شكل تصادفی در طول مراحل بسته بندی یا انبار كردن به مواد غذایی اضافه می‌‌شوند، اما افزودنی‌هایی كه به شكل عمدی به مواد غذایی اضافه می‌شوند، برای ایجاد اثرات مطلوب در ماده غذایی به كار می‌رود.
یک رژیم لاغری خوشمزه این رژیم لاغری خوشمزه انواع مختلفی دارد اما چیزی که در همه این رژیم لاغری مشترک است این است که باید سعی کنید این میوه را بیشتر بخورید که اصلا" هم چیز بدی نیست زیرا این میوه سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی دیگر هستند.