نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  وقتی مریض هستید گریپ‌فروت نخورید گریپ‌فروت برای سلامتی مفید است اما نه زمانی که مری...

  بهتر است این 7 ماده غذایی را نخورید شیوه زندگی مانند الگوهای تغذیه‌ای ناسالم و نامناسب...

  قلب خود را با رژیم های سالم زنده نگه دارید پایگاه خبری لقمه: بیماری های قلب به دسته های مختلف...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا صبحانه ایرانی یکی از بهترین‌هاست؟ تاکنون مطالب بسیاری درباره اهمیت صبحانه به‌عنوان اولین وعده غذایی روز نوشته‌ایم و با کارشناسان بسیاری در رابطه با مشخصات این وعده گفت‌وگو كرده‌ایم...
آب ریختن به دریاچه ارومیه خیانت است این بخشی از یک مصاحبه مفصل درباره بحران آب است. با ایشان درباره مدیریت بحران آب صحبت کردیم درحالی که ایشان بیشتر معتقد بود این بحران مدیریت آب است نه مدیریت بحران آب.
چرا هندوانه اینقدر مفید است هندوانه از آن دست میوه های تابستانی است که به خاطر آبدار و شیرین بودنش محبوب و مورد علاقه همگان است. هندوانه منبع طبیعی از بهترین آنتی‌‌اکسیدان‌ها بوده که طبیعت فراهم کرده است. آنتی ‌اکسیدان‌هایی مثل ویتامین‌ C و A که از ما در برابر بیماری‌ها محافظت می‌کنند. با مصرف هندوانه خطر کم ‌آب شدن بدن نیز کاهش می‌‌یابد.
معجزه رنگ ها در شادابی و تناسب اندام شما محیط، پر از عاملی برای شادابی است، اگر بشقاب غذای شما رنگی باشد بدن شما هم شاداب و سلامت خواهد بود پس بروید سراغ رنگ‌های طبیعی. همه می‌گویند رنگ سیاه آدم را لاغرتر نشان می‌دهد اما برخی رنگ‌ها هستند كه واقعا انسان را لاغر می‌كنند نه اینكه چاقی را استتار كنند. خیلی راحت رنگ‌های قرمز، سبز و زرد را امتحان كنید تا لاغر شوید.