نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه بخوریم و چه نخوریم تا استرس نگیریم؟ زندگی در دنیای مدرن و پرتنش امروزی بدون استرس نیست...

  باز هم معجزه ماست روزانه چقدر ماست می خورید؟

  تغذیه برای سلامت ریه ویتامینA، ویتامینD، ویتامینE، ویتامینC و همچنین وی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مواجهه مردم با خرید شب عید چگونه است/ توزیع کالاها توسط کاسبان امین پایگاه خبری لقمه: در قالب طرح «کاسبان امین»، کسبه امین در سراسر کشور توسط اتاق اصناف شناسایی می‌شوند و کالاهای اساسی مثل روغن، شکر و مرغ جهت توزیع، در اختیارشان قرار می‌گیرد.
همه چیز درباره داشتن لثه سالم و زیبا اگر بپرسید مهم‌ترین جزء یک لبخند زیبا چیست قطعا همه می‌گویند دندان سالم و زیبا. اما در کنار سلامت و زیبایی دندان‌ها، سلامت و فرم لثه‌ها نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است در حدی که زیباترین دندان‌ها اگر با لثه‌ای بیمار و عفونی احاطه شوند نه‌تنها لبخند زیبایی نمی‌سازند بلکه به دلیل عفونت لثه یا تحلیل رفتن آن جلوه خود را نیز از دست داده و صاحب چنین دندان و لثه‌ای قطعا لبخند زیبایی نخواهد داشت.
قند خون پایین، احتمال بروز زوال عقل را افزایش می‌دهد تحقیقات جدید نشان داد پایین بودن قند خون در افراد سالخوردۀ مبتلا به دیابت نوع دوم ممکن است خطر بروز زوال عقل را افزایش دهد.
جزئیات کاهش ساعت کار ادارات و تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک+ فهرست مشاغل فعال در شهرهای قرمز جزئیات کاهش ساعت ادارات به استانداران سراسر کشور، ابلاغ شد و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا تنها گروه شغلی یک در شهر‌های قرمز امکان فعالیت دارند.