نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فایده شام دسته‌ جمعی برای کودکان شاید باور این موضوع كمی دشوار باشد، ولی صرف شام در...

  10برگزیده دنیای خوراکی ها لقمه: با توجه به تنوع مواد غذایی بیشتر ما برای انت...

  دلایل شایع احساس گرسنگی همیشگی پایگاه خبری لقمه: چندین محرک برای گرسنگی وجود دارن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کدام سیب‌زمینی‌ها سمی هستند؟ سیب‌زمینی یکی از صیفی‌جاتی است که ضمن دارا بودن مواد مغذی مورد نیاز بدن، به طور طبیعی درصدی مواد سمی به نام سولانین در پوست و زیر پوست آن وجود دارد.
حقایقی درباره غذاهای رستوران‌ها و سرآشپزها خیلی کیف دارد که رستوران بروید، غذا سفارش بدهید و با خیال راحت بنشینید تا بشقاب غذایتان را روی میز بگذارند. در واقع بدون زحمت و بدون اینکه بوی پیاز داغ بگیرید غذای مورد علاقه‌تان را نوش جان کنید و از آن لذت ببرید. البته این یک روی سکه است!
مزاج پاییز و زمستان و تدابیر آن مزاج این فصل، سرد و خشک است. مزاج فصل پائیز در سرما و گرما معتدل، ولی در تری و خشکی همانند بهار به اعتدال نیست چون آفتاب تابستان هوا را کاملاً خشک نموده و اسباب تری در این فصل چندان آشکار نیست.
سر و دست شکستن برای لاغری مرحله‌ای که در اثر آن انرژی ذخیره‌ای در بدن انسان که معمولاً به شکل بافت چربی است بسیار زیاد می‌شود را چاقی می‌گویند. کم‌تحرکی سالانه جان دو میلیون فرد چاق را در جهان می‌گیرد این در حالی است که، پژوهش‌ها نشان می‌دهد 58 درصد مردم جهان از کم‌تحرکی رنج می‌برند که این امر، عامل مشترک نخست در بیماری‌های دوران معاصر به شمار می‌رود.