نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روغن‌ زیتون را حرارت ندهید کارشناسان تغذیه در چند مطالعه مختلف تاکید کردند که...

  امکان جلوگیری از سرطان کبد با مصرف گوجه فرنگی پایگاه خبری لقمه: بر اساس نتایج به دست آمده در تحق...

  ارتباط بین رژیم غذایی مدیترانه ای با هوشیاری ذهن در سن بالا پایگاه خبری لقمه: اگرچه محققان اسکاتلندی ارتباطی ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

لاغری شکم، با کمک دکتر اوز! داشتن یک شکم صاف دست‌یافتنی است؛ به شرطی که فوت و فن‌هایش را بدانید! در ادامه مطلب، سؤالات و پاسخ‌هایی را خواهید دید که توسط دکتر مهمت اوز طراحی شده است و به این ترتیب در راه کوچک کردن شکم خود متوجه اشتباه‌هایتان خواهید شد و البته با نکته‌هایی طلایی آشنا می‌شوید که می‌توانید از آنها برای کوچک کردن شکمتان استفاده کنید.
به دور ماندن از اضافه وزن و چاقی با این کارها اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات انسان امروزی است. تغییر شیوه زندگی از یک سو و تغییر عادات غذایی و تمایل به مصرف غذاهای آماده و فوری (فست فودها)، غذاهای خیابانی و پرکالری از سوی دیگر روند اضافه وزن و چاقی و به موازات آن بیماری‌های ناشی از چاقی و اضافه وزن مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، عروقی و ... روند رو به افزایشی را در کشور دارد و به این دلیل هزینه‌های درمان و مراقبت از این بیماری‌ها بار مالی زیادی را به دوش دولت و خانواده‌ها خواهد گذاشت.
مغز هسته آلبالو از کیلویی ٤ تا ١٣‌هزار تومان پایگاه خبری لقمه: بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.
خوراکی‌های ضد استرس را بشناسید پایگاه خبری لقمه: «غذای راحت»،«غذای آرام بخش»؛ آیا با این دو اصطلاح آشنا هستید؟ فکر می کنید میان این دو نوع غذا چه تفاوتی وجود دارد؟کدام یک می تواند قدری از استرس ها و تشویش های زندگی امروز را کم کند؟