نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چهار مکمل برای داشتن خواب طبیعی و راحت خواب راحتی ندارید؟ پزشکان معتقدند باید علت نداشتن خواب راحت را در سبک زندگی - مصرف بیش از اندازه کافئین، ورزش نکردن، کار شبانه و تماشای تلویزیون پس از رفتن به رختخواب - افراد جست و جو کرد.
یک پرس دستمال کاغذی، ناهار مدل های معروف دنیا! یک پرس سالاد کاهو، چند برش هویج با یک بشقاب دستمال کاغذی! این وعده غذایی مدل هایی است که سال‌هاست عکس شان روی جلد مجله مد و زیبایی ووگ منتشر می شود.
شما هم می‌خواهید چاق شوید؟ رایج‌ترین دلایل برای لاغر بودن یک نفر معمولاً یکی از علت‌های زیر است:ژنتیک، خوردن غذای کمتر از میزان نیاز، داشتن سبک زندگی فعال و پر تحرک، ورزش بیش از حد.این را هم بدانید خیلی از افراد لاغر هستند به دلیل ناتوانی‌ها، اختلالات خوردن، اختلالات روحی، و یا سابقه بیماری یا عمل جراحی شدید. در این مقاله ما روش‌های افزایش وزن را با هم بررسی می‌کنیم ولی قطعاً برای افرادی که از اختلالات نامبرده رنج می‌برند بهترین راه‌حل، درمان بیماری زمینه‌ای است و بعد واجد شرایط برای این توصیه خواهند بود.
وقتی صاحب برند قاتل می شود! پایگاه خبری لقمه: یک کارشناس بازاریابی مدرن در مورد اشتباه جدی برندهای موفق غذایی کشور توضیحاتی ارائه داد.