نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بخور و نخورهای گرم‌مزاج‌ها یک متخصص طب سنتی با اشاره به خصوصیات افراد با طبع ...

  چند توصیه برای کسانی که رژیم غذایی دارند یک متخصص تغذیه گفت: کاهش وزن تنها با کاهش انرژی در...

  دیالیزی‌ها آجیل نخورند یک متخصص کلیه گفت: دیالیزی‌ها تا حد امکان آجیل نخو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص پای مرغ بی‌شمار بشناسید عصاره پای مرغ، مملو از ویتامین D، ویتامین A، کلسیم، فسفر، منیزیم و اسیدهای چرب، همچنین سرشار از مواد غضروف‌ساز از جمله «سولفات کندروئتین» است که به جلوگیری و ترمیم نکروز و پوسیدگی مفاصل و غضروف‌ها کمک می‌کند.
تخم‌مرغ محلی بخوریم یا ماشینی؟ اگر بدانید نیمروی تخم‌مرغ محلی با کره و خوردن آن با‌نان روستایی چه لذتی دارد، دیگر هیچ‌وقت هوس خوردن تخم‌مرغ صنعتی به سرتان نمی‌زند.همان تخمی که مرغش درهوای بکر و آزاد روستا رشد می کند و خواب و خوراکش به راه است و به دور از تنش های مرغ ماشینی است.مرغ ماشینی را که می شناسید همان مرغی که در فضای سربسته و به دور از نور آفتاب با بیداری مداوم 45 روزه اسید لاکتیک خونش بالا می رود.
غذاهای قهرمان پرور کدامند؟ نگاهی داریم به رژیم غذایی 14 قهرمان انیمیشنی محبوب و بیماری هایی که با پیروی از این رژیم غذایی به احتمال زیاد از آنها دور می مانند. در کنار هر کدام از مواد غذایی که آنها در ذهن ما جا انداخته اند، یک دستور غذایی ساده و خوشمزه هم ما پیشنهاد داده ایم.
نباید شیر و چای را مخلوط کرد کلسیم، مهم‌ترین ریزمغذی شیر است که تحت‌تاثیر ترکیب‌های موجود در چای قرار می‌گیرد و غیر از آن، سایر ریزمغذی‌های شیر هم تاحدی در صورت ترکیب با چای تخریب خواهند شد.