نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آب،مسئله ای مهم در سالمندی به گزارش پایگاه خبری لقمه، آب برای زندگی حیاتی است...

  غذاهای مناسب فصل پاییز و طبع سرد افراد یک متخصص طب سنتی با اشاره به بیماری‌های فصل پاییز ...

  علل شایع کم اشتهایی کودکان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مصرف ش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

6 چاشنی فوق​العاده برای تجربه زندگی احساسی بی نظیر حتما برای‌تان پیش آمده كه روزی كسالت‌بار را تجربه كنید روزی كه با بی‌حوصلگی و رخوت آغاز شود و تا پایان شب ادامه پیدا كند. معمولا در چنین حالتی نه‌تنها بی‌حوصلگی بر روابط كاری، قراردادها، رابطه دوستانه و كیفیت زندگی‌تان اثر می‌گذارد بلكه می‌تواند زندگی زناشویی شما را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.
این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟
غذاهای مو سیاه کن شاید این سؤال همواره مطرح باشد که چرا موهایمان سفید می شوند؟ رنگ مو و مطالب مربوط به آن موضوع جالب و پیچیده ای است و جدا از آن که عامل زیبایی است، محافظ و نگهبان ِ سر درمقابل اشعه ماوراء بنفش هم هست. در پایین ترین لایه پوست و درمحل پایه و تکیه تار مو، سلول هایی به نام ملانوسیت قراردارند که دائما ترکیبی به نام ملانین را تولید می کنند، که همین ملانین عامل رنگ داشتن تار موی رشد کرده است.
جشنواره سلامت نیازمند پافشاری بر اهداف خود است پایگاه خبری لقمه: دومین دوره جشنواره فیلم سلامت در حالی در حال برگزاری است که به نظر می رسد به رغم ادعای جریان ساز بودن، از اهداف متصور خود فاصله دارد.