نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اعتقاد به شانس شما را چاق می‌كند نتایج یك مطالعه جدید نشان داده است افرادی كه به شا...

  چرا خانم‌ها دوغ نخورند؟! مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد لبنیاتی مانند م...

  آیا "استرس" باعث گرسنگی شما می‌شود؟ شاید کنترل کامل استرس در زندگی های پردغدغه امروزی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا رنگها بر ذائقه تاثیر میگذارند؟ نتایج بررسی های اخیر نشان می دهد، رنگ هایی که برای منزل انتخاب می کنید می تواند روی ذائقه اعضای خانواده تأثیر بگذارد، خواب را بهبود دهد و حتی زندگی را بانشاط کند! اما چگونه؟
دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.
میوه های دارای کالری منفی کدامند؟ بعضی از میوه ها قند دارند و باعث چاقی می شوند، بعضی دیگر بر عکس لاغر می کنند اما تا کنون درباره میوه هایی که چربی را بسوزانند شنیده بودید؟ آیا این میوه ها را می شناسید؟