نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  خونریزی هنگام مسواک زدن علامت وجود جرم دندانی است یک دندانپزشک گفت: اولین علامت وجود جرم، خونریزی هن...

  آب،مسئله ای مهم در سالمندی به گزارش پایگاه خبری لقمه، آب برای زندگی حیاتی است...

  توت فرنگی کلسترول خون را کاهش می‌دهد یک کارشناس تغذیه گفت: توت فرنگی کلسترول خون را کاه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نقش شکلات در چاقی تحقیقات جدید نشان می دهد که وقتی پای شیرینی به میان می آید خوردن اندکی از آن خطر چاقی و یا بیماری قلبی به همراه ندارد. محققان آمریکایی با تحقیق روی بیش از پنج هزار نفر دریافتند که هیچ ارتباطی بین وضعیت ضعیف سلامتی و خوردن مرتب شیرینی وجود ندارد.
خواص درمانی عسل‌های گیاهی در فصل سرما عسل در بسیاری از كشورهای جهان با نام طلای طبیعی معروف است. درحقیقت این خواص درمانی كم‌نظیر و شفابخش عسل‌ و انواع مختلف آن است كه موجب شده این ماده طبیعی این‌چنین مورد توجه بسیاری از مردم و پزشكان طب سنتی و مدرن در جهان قرار بگیرد. آنتی‌باكتری‌های موجود در انواع مختلف عسل‌های گیاهی موجب می‌شود تا این محصول طبیعی یكی از بهترین داروهای طبیعی و موثر در درمان برخی از بیماری‌ها و اختلال‌های جسمی و روحی در انسان باشد.
تجویز رژیمهای غذایی غلط در برخی مطب ها مدیر اولین جشنواره "تناسب اندام و بدنسازی، تهدید تا سلامت" معتقد است که در برخی از مطبهای پزشکان رژیمهای غذایی تجویز می شود که غلط است و کارشناسان تغذیه آنها را قبول ندارند.
ماست بستنی چه ویژگی هایی دارد اگر بابت سلامت ماست‌بستنی‌ها نگران هستید، دانستن چند نکته به شما کمک می‌کند تا خوراکی سالم‌تری داشته باشید.