نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  12 ماده‌ غذایی برای بالا بردن کلسترول خوب خون فیبرهای غذایی می‌توانند میزان کلسترول خوب خون را ا...

  سنجد و خواص آن؛ درمان‌گر آرتروز گوشتش گوشت می آورد، استخوانش استخوان می رویاند و پ...

  حفظ تعادل وزن با مصرف میوه مطالعات جدید پژوهشگران نشان می دهد که استفاده از م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردن با لذت غذا همراه با یادآوری نعمت «عبادت» است بعضی از ائمه در اقوالشان هست که انگور را با لذت می‌خوردند؛ به اعتبار این که خداوند این مزه و این لذت را در آن نعمت قرار داده، لذا خود این خوردن، عبادت است.
کارآفرینی با یک گیاه کدو شکل پایگاه خبری لقمه: «محمدرضا صابری» کارآفرین فعالی ست که تصمیم گرفت کشاورزی را به شیوه‌ای نوین به کار بگیرد و با تولید محصولات خاص در این زمینه فعالیت کند.
آشنایی با یک رژیم غذایی برای داشتن قلب سالم بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. همچنین شایع‌ترین علل مرگ و میر در کشور ما نیز بیماری‌های قلبی – عروقی است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مصرف دخانیات بوده که به دلیل تغییر در شیوه زندگی ناشی از شهرنشینی و صنعتی شدن پدید آمده است.
اینفوگرافیک | حضور زنان در عرصه علم پایگاه خبری لقمه: زنان به رغم چالش‌های مختلف، پیشرفت‌های چشمگیری در علم داشته‌اند. زنان کشورمان نیز به طور فعالی در تحقیقات علمی مشارکت دارند و در زمینه‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، فیزیک و... دستاوردهای قابل تحسینی داشته‌اند. عزم و انعطاف پذیری آنها منجر به پیشرفت های ارزشمندی شده که می‌تواند الهام‌بخش زنان در بسیاری از کشورهای دیگر باشد.