نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا می دانید مهمترین وعده غذایی چیست؟ به طور کلی در شبانه روز سه وعده غذا می خوریم (صبحا...

  10 راه پنهانی برای افزایش كلسیم دریافت كافی كلسیم برای جلوگیری از ابتلا به پوكی اس...

  درمان و بهبود آفت دهان با تغذیه آفت‌های دهانی (canker sores) زخم‌های دردناکی هستند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تولید ناگت میگو و همبرگر فرا سودمند نیازمند مجوز است رییس دانشکده تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه :«بیش از 70 درصد بیماری‌ها در جهان منشا غذایی دارند.» از فرموله شدن ناگت میگو و همبرگر فرا سودمند در این مرکز برای نخستین بار در کشور خبر داد.
همه پنیرهای محلی ایران را بشناسید سطح توقع پنیری ما، دیگر از پنیر دانمارکی و لیقوان به شدت بالا رفته و با این تنوع پنیری، حتی سر در آوردن اینکه هر کدام به چه کاری می آید کمی پیچیده شده. پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند.
اگر رژیم غذایی بگیرید دیرتر پیر می شوید! تحقیقات نشان می‌دهد که اگر میزان کالری‌های دریافتی تا 40 درصد کاهش یابند روند پیری سلول‌ها آهسته شده و عمر طولانی خواهد شد، از این رو محققان تلاش می‌کنند راهی پیدا کنند تا تأثیرات محدودیت کالری روی مغز را با یک دارو تقلید کنند.
آیا مادران باردار باید به اندازه 2 نفر غذا بخورند؟ در حال حاضر همه می‌دانیم تغذیه نامناسب مادر در دوران بارداری بیشتر به جنین آسیب می‌زند تا به مادر! به عنوان مثال محدودیت شدید دریافت انرژی با افزایش تولید اجسام كتونی اثر مخرب بر مغز جنین دارد.