نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پختن زیاد گوشت قرمز خطر ابتلا به سرطان را دو برابر می كند تهران- دانشمندان هشدار دادند كه پختن زیاد گوشت قرم...

  5 غذایی که جلوی طول عمر ایرانی‌ها را می‌گیرد در اثر سوءتغذیه‌ای كه ما در ایران داریم هورمون‌های...

  سم زدایی بدن با خوراکی در 48 ساعت تعطیلات آخر هفته‌ها تنها برای تمیز کردن خانه نیست،...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تولید ناگت میگو و همبرگر فرا سودمند نیازمند مجوز است رییس دانشکده تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه :«بیش از 70 درصد بیماری‌ها در جهان منشا غذایی دارند.» از فرموله شدن ناگت میگو و همبرگر فرا سودمند در این مرکز برای نخستین بار در کشور خبر داد.
چگونه بدون ورزش کالری زیادی بسوزانیم؟ همه شما از فواید بی شمار ورزش مطلع هستید و می‌دانید که به هیچ بهانه‌ای نباید از ورزش کردن سر باز زد. اما به هر حال روشهایی هم وجود دارند که بدون ورزش نیز بتوانید کالری بیشتری بسوزانید.
بو کردن قرص برنج مرگ آور است هر چند قرص برنج برای از بین بردن آفت های برنج مورد استفاده قرار می گیرد اما سوء مصرف آن توسط برخی افراد باعث مرگ آنان شده و كارشناسان می گویند حتی بو كردن آن هم ممكن است شخص را به دیار باقی بفرستد.
هزار دلیل برای نوشیدن یک استكان چای داغ شاید در حین نوشیدن چای هیچ وقت ذهنتان را درگیر چنین قضیه‌ای نکرده باشید اما واقعیت درباره چای در بسیاری نکته‌ها نهفته بسیاری درباره چای است که بعید نیست خیلی از آدم‌های چای خور هم از اصل ماجرا بی‌خبر باشند. آنچه که معمول است نوشیدن یک فنجان چای داغ برای رفع خستگی و کسالت مفید است یا یک پذیرایی معمول از مهمان‌های خودمانی برای این که عده‌ای دور هم جمع شده و می‌خواهند گپ دوستانه‌ای بزنند و در این میان یک فنجان چای داغ هم جمع را گرم و گیراتر می‌کند.