نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا بستنی اعتیادآور است؟ افرادی هستند که می‌گویند غذا برای آنها همانند دارو...

  میوه‌ها و سبزیجات را چگونه سالم نگهداریم؟ سبزی‌ها و میوه‌ها به دلیل برخورداری از انواع ویتام...

  میوه طالبی را همراه غذا مصرف كنید یك متخصص علوم تغذیه در یزد با بیان این كه ویتامین ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با گرفتن این رژیم های لاغری مرگتان حتمی است! تب لاغری تب تندی است. خیلی‌ها حال و حوصله وزن كم كردن طی چند ماه را ندارند و دلشان می‌خواهد یك‌شبه ره صدساله را طی كنند. از سویی نه می‌توانند جلوی خوردنشان را بگیرند و نه طاقت گرسنگی دارند...
رژیم های لاغری و ریزش مو رژیم می گیرید که لاغر شوید و با این کار می خواهید اندام متناسب تری داشته باشید و سلامت تان را هم حفظ کنید، اما چند روز یا چند هفته که از شروع برنامه رژیم غذایی می گذرد، موها یکی یکی شروع می کند به ریختن. اگر به وضع قبلی بازگردید، سعی و تلاش تان در این مدت بیهوده بوده است و اگر کاری به کار ریزش موها نداشته باشید هم مشکل دیگری برای خودتان درست خواهید کرد.
از بین بردن كیست تخمدان با تغذیه کارشناس طب سنتی علت اصلی پیدا شدن كیست‌های تخمدان را انتخاب سبك زندگی نادرست می‌داند و عوامل بروز کیست تخمدان را از دیدگاه طب سنتی بررسی می‌کند.
شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.