نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عادت‌های ضدسلامت در تعطیلات عید متاسفانه بیشتر ما ایرانی‌ها آن‌طور که باید از تعطی...

  بوی بد دهان چگونه رفع می‌شود؟ بعضی زمان‌ها می‌بینید که وقتی دارید با آدم‌ها حرف ...

  ۹ علت خون ریزی لثه را بشناسید افرادی که از نخ دندان استفاده می کنند، گاهی دچار خ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افزایش نشاط و شادابی با مصرف روغن زیتون برای رفع یبوست بهتر است که صبح ناشتا چند عدد سیب را به صورت کمپوت پخته و یک یا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون هنگام مصرف اضافه کنند, این کار علاوه بر رفع یبوست, بدن را از مواد زائد پاکسازی می‌کند و موجب شادابی و سرحالی می‌شود.
بهترین روش پخت موادغذایی کدام است؟ پایگاه خبری لقمه: پختن نه تنها مزه، بو و ظاهر مواد غذایی را بهبود می‌بخشد، بلکه می‌تواند قابلیت هضم آنها را نیز افزایش دهد، البته به شرط آن که روش مناسب پخت رعایت شود.
تغذیه زنان از کودکی تا سالمندی نسل های گذشته عادات غذایی خود را عیناً به نسل های فعلی منتقل می کنند و همان طور که پیش از این هم به آن اشاره شد عادات غذایی درست یا غلط در آغازین سال های زندگی، در دوران نوپایی و کودکی شکل می گیرد، در این دوران عدم برخورداری دختران از تغذیه مناسب، متعادل و متنوع آنها را به سمت سوءتغذیه سوق می دهد و بارزترین آثار عدم دسترسی آنها به ریزمغزهای گوناگون را می توان در بیماری های جسمی دوره های مختلف زندگیشان مشاهده کرد.
آیا گرانی نان به تهران هم می رسد؟/ تغییر قیمت نان از سوی استاندارها پایگاه خبری لقمه: نان قوت غالب مردم بوده و پس از ۳ سال قیمت آن در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است؛ در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است.