نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر موز یا شیر نارگیل ؟ شیرموز و شیرنارگیل نوشیدنی‌های دلچسب و گوارایی است...

  ارتباط استرس با مشکلات گوارشی پایگاه خبری لقمه: استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی ا...

  تأثیر مصرف مكمل كراتین و مخلوط كراتین – كربوهیدرات بر توان بی هوازی و شاخص های آسیب سلولی پایگاه خبری لقمه: امروزه مصرف مكملهای غذایی در ورز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سرطانزا بودن پسته تازه چقدر صحت دارد؟ در حالی که اتحادیه خشکبار خبر از سرطانزا بودن پسته تازه می‌دهد که انجمن پسته به‌عنوان تولیدکننده و صادرکننده این محصول این اظهار نظر را حاصل بی‌اطلاعی می‌داند.
9 روش برای سوزاندن سریع چربی بیشتر مردم فقط از خاصیت ضدسرطانی بودن چای سبز آگاهی دارند اما این ماده متابولیسم بدن را نیز افزایش می دهد.
تخم‌مرغ محلی بخوریم یا ماشینی؟ اگر بدانید نیمروی تخم‌مرغ محلی با کره و خوردن آن با‌نان روستایی چه لذتی دارد، دیگر هیچ‌وقت هوس خوردن تخم‌مرغ صنعتی به سرتان نمی‌زند.همان تخمی که مرغش درهوای بکر و آزاد روستا رشد می کند و خواب و خوراکش به راه است و به دور از تنش های مرغ ماشینی است.مرغ ماشینی را که می شناسید همان مرغی که در فضای سربسته و به دور از نور آفتاب با بیداری مداوم 45 روزه اسید لاکتیک خونش بالا می رود.
اکسیری برای طول عمر هلیله سیاه، گیاهی است معروف به اکسیر طول عمر که بومی کشور هند است و برای درمان بیماری های متعدد از آن استفاده می شود.