نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تنظیم غلظت خون با تغذیه استفاده‌ی فراوان از میوه‌ها و سبزی‌های تازه در روز...

  یافته‌های جدید درباره ویتامین D و سالمندان پایگاه خبری لقمه: نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد ...

  مس، چدن یا بلور؛ کدام را انتخاب می کنید؟ آیا تا به حال از خود سوال کرده اید که کدام ظروف من...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.
برای پیشگیری از افزایش وزن مجدد چه كار كنیم؟ معمولا پس از اینكه موفق می‌شویم وزن خود را چند كیلویی كم كنیم، فقط این وضعیت و جلوگیری از اضافه وزن مجدد كار دشوارتری به نظر می‌رسد.
درمان 12بیماری با 12گیاه و ادویه! بی‌شک مصرف گیاهان دارویی به صورت چای و دمنوش در طول روز یا استفاده از این گیاهان برای تهیه غذا و میان‌وعده‌های غذایی، ساده‌ترین راهکار برای بهره مندی از خواص بی‌شمار گیاهان دارویی است که به وفور به صورت خودرو و کشت شده در نقاط مختلف کشورمان دیده می‌شود.
افراد پرتحرک نیاز به ویتامین D بیشتری دارند/خطر شکستگی استخوان‌ها باپایگاه خبری لقمه : به گفته پژوهشگران، افراد فعال و پرتحرک به منظور کاهش احتمال خطر شکستگی استخوان به میزان ویتامین D بیشتری نیاز دارند.