نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطر قطع مصرف نان و برنج برای افراد دیابتی پایگاه خبری لقمه: مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزار...

  اینفوگرافیک / مواد غذایی مضر برای سلامت روده‌ها پایگاه خبری لقمه: در این اینفوگرافیک به هفت ماده غ...

  رژیم ضدکلسترول؛ از این 5 ماده‌ غذایی بپرهیزید بر خلاف باورهای رایجی که وجود دارد بدن ما برای این...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه در رژیم گرفتن شکست نخورید؟ رژیم‌هایی که کالری اندکی دارند، در کوتاه مدت باعث کاهش وزن می‌شوند؛ ولی، در طولانی مدت حفظ آن‌ها مشکل است.
اگروفود سی‌ام آغاز به کار کرد/آنچه که باید از اگروفود بدانید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، پائول مرتز رییس فیرترید بخش خارجی مونیخ، سید احمدرضا علایی طباطبایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و صدیف بیک زاده عضو هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شد.
غذاهای کاهش دهنده استرس تنش و استرس چیزی است که همه ما داریم اما تفاوت در نحوه برخورد با آن است. مدیریت استرس وسیله ای قدرتمند در کسب بهبودی است. چون استرس زیاد، بر سلامت جسمی اثر می گذارد.راه های زیادی برای مقابله با آن وجود دارد که یکی از آن ها رعایت رژیم غذایی است.
تغذیه از دیدگاه ابوعلی‌ سینا(1) با نگاهی به طب سنتی و تطبیق آن با علوم امروزی در می‌یابیم که حکمای پیشین با چه ظرافت، دقت و حساسیتی به مواردی که ما امروزه به عنوان اصول تغذیه صحیح آن‌ها را می‌شناسیم، اشاره نموده‌اند که این مسئله، مهر تأییدی بر دانش و فراست آن‌ها در سالیان دور است.