نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هفت ماده غذایی برای تقویت سلامت جسمی این منابع غذایی سرشار از ویتامین ‍‍C و E ، آهن و ک...

  ظروف تفلون کوتاه قدی می‌آورد/ ضایعات پوستی با ظروف تفلون افزایش یافت از آنجایی که استفاده از ظروف تفلون در بین مردم افز...

  تخمه هندوانه برای کاهش سطح کلسترول بد خون مفید است متخصصان تغذیه می‌گویند تخمه هندوانه که بیشتر مردم ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یک نوشیدنی طبیعی برای دفع سموم بدن غالب افراد قهوه و چای را جزو نوشیدنی‌های مورد علاقه خود می‌دانند و کمتر به نوشیدن آب توجه دارند و چون آن را نوشیدنی خنثی می‌دانند، اغلب تمایل چندانی به مصرف آن ندارند اما با اضافه کردن مقداری آب لیموترش به آب آشامیدنی می‌توان از فوائد شگفت‌انگیز هر دوی آنها برای سلامت بدن بهره‌مند شد.
دست اندازهای جاده لاغری بخش زیادی از چاقی که در جامعه شاهد آن هستیم، به دلیل عادات بد غذایی است. غذاهای چرب، میان‌وعده‌های پر کالری، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های چاق‌کننده و عجله کردن در خوردن غذا از عوامل اصلی گسترش چاقی در جامعه است.
فیس بوک واقعا چاق کننده است نتایج یک مطالعه جدید که شرح آن در مجله "Consnmer Research" منتشر شده تایید می‌کند که کاربران سایت‌های اجتماعی با استفاده مداوم از این سایت‌ها واقعا سلامت خود را به خطر می‌اندازند.
اختلاف دو وزارت خانه بر سر آمار تولید و عرضه تراکتور وزارت جهاد کشاورزی معتقد است، عطش بازار تراکتور به عرضه پایین برمی‌گردد اما وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص می‌گوید، بین آمار نیاز بازار و تقاضا اختلاف وجود دارد.