نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر را با شیره خرما میل كنید اگر این روزها به یكی از شهرها یا استان‌های جنوبی ك...

  فوت و فن پخت سالم ته چین اگر در تهیۀ ته چین برخی نكات در نظر گرفته نشود، به...

  چقدر در روز میوه خشک بخوریم پایگاه خبری لقمه: میوه های خشک رایحه کمتری نسبت به...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

برای لاغری تا می توانید ماهی بخورید! پایگاه خبری لقمه: می خواهید لاغر شوید و در عین حال نمی توانید از خوردن غذاهای محبوبتان دست بکشید. ما یک پیشنهاد ویژه و هوس انگیز برای شما داریم، مصرف ماهی خود را افزایش دهید.
جزئیات خداحافظی مستر تیستر از ایران+کشور دوم حمید سپیدنام کجا است؟ حدود ده روز پیش حمید سپیدنام یا همان مستر تیستر مشهور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خبر از مهاجرتش به خارج از کشور داد. وی پس از آن در ویدئویی که در کانال یوتیوبش بارگذاری کرد این ماجرا بیشتر شرح داد.
حجت الله ایوبی: نوروز سفره رنگین الهی بر زمین است پایگاه خبری لقمه: حجت الله ایوبی گفت: جشن نوروز جشن نیکی هاست و جشنواره رنگ، ما از دیار رنگیم و گرمی و آفتاب، چه زیبا گفت مختومقلی که نوروز سفره رنگین الهی بر زمین است و رنگ کجا و دشنه و جنگ کجا؟
کجا غذا بخوریم، کجا غذا نخوریم بیشتر متخصصان فیزیولوژی معتقدند لذت غذاخوردن، یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است اما بسیاری از افراد به‌راحتی از این لذت می‌گذرند و نمی‌دانند که می‌توانند با رعایت چند نکته بسیار ساده اما کاربردی، غذا خوردن را برای خود و سایر اعضای خانواده‌شان، به یک تفریح بزرگ تبدیل کنند.