نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دانش آموزان در روزهای ابری بیشتر شیر بنوشند مهناز تسلیمی، کارشناس آموزش سلامت آموزش و پرورش در...

  معجزه آجیل در دوران بارداری مصرف برخی مواد خوراکی خاص در ماه‌های نخست بارداری،...

  بهترین داروهای جهان در آشپزخانه شماست خیلی از داروهای شیمیایی را تاحدودی می‌شناسیم و می‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

زندگی سالم با غذای سالم سال‌هاست در كشورهای اروپایی و امریكا پزشكان با روی آوردن به داروهای گیاهی روش سنتی درمان بیماری‌ها را در پیش گرفتند و به این سمت حركت می‌كنند تا عرضه داروهای شیمیایی را كم‌كم از چرخه درمان خارج كنند.
آیا لاغر شدن با آب امکان‌پذیر است؟ یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی بابیان اینکه یکی از عادت‌های غذایی غلط در ایران نوشیدن چای یا قهوه بلافاصله بعد از صرف هر وعده غذایی است، گفت: «این عادت غلط غذایی ممکن است به‌مرورزمان باعث بروز کم‌خونی مخصوصاً در خانم‌ها شود چراکه با رقیق شدن شیره‌های گوارشی عمل هضم به‌خوبی صورت نمی‌گیرد و همچنین ترکیبات موجود در چای مانع جذب برخی از املاح و مواد معدنی می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها آهن مخصوصاً آهن با منشأ گیاهی است.»
راهنمای خرید گردو/گردوی ایرانی یا خارجی؟ پایگاه خبری لقمه: در این مقاله به نکاتی پرداختیم که قبل از خرید گردو باید مد نظر داشته باشید.
بادام زمینی خطر ابتلا به دیابت را كاهش می دهد مصرف حدود 50 تا 100 گرم بادام زمینی خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 30 درصد و مصرف حدود 5 قاشق چای خوری كره بادام زمینی خطر ابتلا به دیابت را تا 20 درصد كاهش می‌دهد.