نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  مراقب باشید سرطان نخورید... زندگی ماشینی و مدرن و نداشتن دقت كافی برای تهیه غذ...

  محصولات ارگانیک بخوریم یا نخوریم؟ متخصصان تغذیه در یک مطالعه جدید ادعا کردند برخلاف ...

  بهترین زمان برای خوردن سالاد مسئله مهمی که مورد سؤال بسیاری از افراد می‌باشد، ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بررسی وضعیت تغذیه ای دانشجویان ایران پایگاه خبری لقمه: مسئول گروه تغذیه بالینی وزارت بهداشت گفت:بررسی ها نشان می دهد بیش از 6 درصد از دانشجویان تمام روزهای هفته از نوشابه یا آبمیوه صنعتی استفاده می کنند، حدود 57 درصد نیز به ندرت از آن استفاده می کنند. همچنین حدود 5/12 درصد دانشجویان تمام روزهای هفته از شیرینی جات ، مصرف می کنند و حدود 6 درصد نیز اصلا شیرینی مصرف نمی کنند. این در حالی است که توصیه می شود مقدار مصرف انواع شیرینی باید به حداقل برسد.
شیرینی سوهان با گرانی‌ تلخ شد سوهان قم همواره یکی از شیرینی‌های سنتی کشور است و مانند باقلوای یزد، گز اصفهان، مسقطی شیراز و سوغات‌های خوش طعم سایر نقاط کشور دوستداران و خریداران ملیونی خود را داشت، اما مدتی است که قیمت بالای سوهان هم موجب نگرانی تولید کننده و هم نا رضایتی خریداران شده است.
وقتی غذا، دراماتیک می شود! پایگاه خبری لقمه: سریال آشپز باشی و فیلم های همچون ماهی ها عاشق می شوند و مهمان مامان، حرفه و كنش آشپزی را عمق بخشیده و اعتبار بیشتری داده و به مخاطب می آموزد كه غذا خوردن صرفا در جویدن و بلعیدن نیست و ظرافت ها و ظرفیت های هنری و زیبایی شناختی هم دارد.
دیابتی‌ها پائیز را با سیب سپری کنند آغاز فصل پاییز به معنای وارد شدن به فصل انواع سیب هاست که از دیرباز به عنوان مظهر سلامتی شناخته شده است.