نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  داروهای گیاهی هم عوارض دارند/ عطاری‌ها سرخود تجویز نکنند رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران گفت: داروهای گیاهی ...

  دزدان انرژی را بشناسید لقمه: شناسایی و مقابله با دزدان انرژی کار سختی نیس...

  انار ارگانیک در کاشمر تولید می‌شود با اجرای وسیع‌ترین پروژه کنترل بیولوژیکی کرم میوه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

«کباب بناب» هم ثبت ملی شد ثبت ملی برخی از موضوعات روزمره زندگی ایرانیان در دولت گذشته به حدی رسیده بود که ثبت بسیاری از آثار ضروری فراموش شد و گویا این روند قرار است ادامه داشته باشد.
ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.
چگونه 100 سال عمر ‌کنیم؟ «الهی پیر شی مادر!» حتما شما هم بارها و بارها این دعا را از زبان مادربزرگ‌ها و مادرها شنیده‌اید. همه دوست دارند که عمر طولانی و در سلامت کامل داشته باشند. اما هر کسی این بنیه را ندارد.
تاثیر غذا بر برندسازی مقاصد گردشگری و توسعه پایدار فضایی پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام شهر ری بر اهمیت توجه به تنوع غذایی ایران برای برندسازی مقاصد گردشگری و توسعه پایدار فضایی تاکید کرد.