نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  5 هفته سویا بخورید روش های ممانعت از ابتلا به بیماری های قلبی کاهش مق...

  رابطه گوشت قرمز و دیابت نتایج یک مطالعه گسترده در آمریکا نشان داده است که ...

  پسته بخورید تا قند مواد غذایی جذب شود مطالعات دانشمندان نشان می‌دهد خوردن روزانه پسته مو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میوه‌هایی که قرآن کریم به آنها اشاره کرده در نوع خود بی‌نظیر است رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص فلسفه حیات نباتی و گیاهی قرآن کریم، ابراز داشت انجیر و زیتون سردسته گیاهانی هستند که در قرآن عنوان شده‌اند گویی هر کدام از گیاهان و میوه‌های قرآنی، کلیدی در درمان بسیاری از بیماری‌ها به شمار می‌روند.
40 نکته تغذیه‌ای و بهداشتی در تهیه و عرضه غذا بنا بر اعلام متخصصان سلامت، شرط اصلی سالم زیستن برخورداری از تغذیه صحیح است و تغذیه صحیح یعنی رعایت دو اصل تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه. به این معنی که به مقدار کافی از مواد مورد نیاز برای حفظ سلامت بدن در غذای روزانه استفاده کرده و این میزان نیاز نیز انواع مختلف مواد غذایی در بر گیرد.
مزاج پاییز و زمستان و تدابیر آن مزاج این فصل، سرد و خشک است. مزاج فصل پائیز در سرما و گرما معتدل، ولی در تری و خشکی همانند بهار به اعتدال نیست چون آفتاب تابستان هوا را کاملاً خشک نموده و اسباب تری در این فصل چندان آشکار نیست.
این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟