نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راه های داشتن ابروهای پرپشت و پهن پهنای مناسب و پرپشت و خوش فرم تأثیر زیادی در آراست...

  نوشیدن چای در زمان نامناسب و بروز کم خونی کارشناس مسئول تغذیه مرکز بهداشت استان ایلام گفت: ص...

  رنگ های مجاز و غیرمجاز در مواد غذایی را بشناسید مدیر گروه بهداشت محیط وحرفه ای مرکز بهداشت نیشابور...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عوامل تغذیه‌ای کم‌خونی را بشناسید وقتی صحبت از کم‌خونی می‌شود، همه فکر می‌کنند منظور کمبود آهن است اما کم‌خونی می‌تواند ده‌ها علل مختلف داشته باشد که فقر آهن تنها یکی از آنها است. اگر همیشه احساس خستگی و بی‌حوصلگی می‌کنید یا با کمی فعالیت بدنی دچار تنگی نفس می‌شوید، سریع به سراغ قرص‌های آهن نروید!
معجزه زنجبیل برای لاغری، کاهش درد و درمان دیابت یک محقق و مدرس طب اسلامی - ایرانی گفت: گیاه زنجبیل مزاج گرمی دارد و دارویی بسیار مفید برای اصلاح عملکرد سلولهای بدن است.این گیاه دارویی ضد درد و سرماخوردگی و لاغرکننده است.
چگونه غذا بخوریم تا سالم بمانیم شاید دیده و یا شنیده اید كه افرادى با داشتن سرمایه ى بسیار و بهره مندى از همه گونه امكانات رفاهى و استفاده از انواع غذاهاى رنگارنگ ، از نعمتى بزرگ یعنى سلامتى محرومند و به همین دلیل از زندگى خود لذتى نمى برند! و بالعكس افرادى با خوردن غذایى معمولى و ساده در كمال صحت و سلامت عمرى طولانى مى كنند و از زندگى خود لذت مى برند. به راستى رمز و راز سلامتى در چیست ؟
روغنی برای مقابله با آلزایمر و سرطان روغن هسته انگور حاوی اسیدهای چرب با یک باند دوگانه است و به روغن زیتون شباهت زیادی دارد.