نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا مصرف قرص روغن ماهی، سکته قلبی را کاهش می دهد؟ مطالعات اخیر نشان می دهند که خوردن قرص روغن ماهی خ...

  مصرف سبزیجات سدی در برابر سرماخوردگی استفاده از سبزی‌جات و لبنیات باعث می‌شود افراد کمت...

  توصیه های غذایی برای بارداری بیشتر مردم به خاطر خوردن گوشت گاو، گوسفند یا مرغی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کتاب کلید را بزن برای مدیران کسب و کار مفید است یا کم کردن وزن؟ پایگاه خبری لقمه: علاقمندان به تغییرات فردی یا سازمانی می توانند از کتاب کلید را بزن الگوی ارائه شده در آن به نحو مقتضی بهره مند شوند.
این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟
مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب دستگاه گوارش می‌شود یک فوق تخصص گوارش کودکان با اشاره به اینکه عدم درمان خونریزی‌های گوارشی کودکان تاثیرات سوئی بر رشد و وضعیت قلبی آنان دارد، گفت: مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب به مخاط دستگاه گوارش خواهد شد؛ بنابراین کودکانی که زمینه آلرژی‌های غذایی دارند در صورت مصرف شیر گاو، دچار خونریزی‌های گوارشی می‌شوند.
4 ترفند موثر برای مقابله با ضعف‌های غذایی همه‌ی ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب پذیر می‌کنند. در حوزه‌ی تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند.