نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه‌هایی برای هضم بهتر غذا تند تند غذا خوردن به مشکلات گوارشی ختم خواهد شد. آ...

  مضرات و فواید رژیم های گیاه خواری بعضی افراد به دلیل اعتقادات مذهبی یا برخی باورهایش...

  چه کسانی که نباید باقلا بخورند؟ در فصل بهار بیماری آلرژی بسیاری از مردم جهان را آز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یک نوشیدنی طبیعی برای دفع سموم بدن غالب افراد قهوه و چای را جزو نوشیدنی‌های مورد علاقه خود می‌دانند و کمتر به نوشیدن آب توجه دارند و چون آن را نوشیدنی خنثی می‌دانند، اغلب تمایل چندانی به مصرف آن ندارند اما با اضافه کردن مقداری آب لیموترش به آب آشامیدنی می‌توان از فوائد شگفت‌انگیز هر دوی آنها برای سلامت بدن بهره‌مند شد.
درویش پور: چرا منتظر نوروز نباشیم؟ پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل برج میلاد گفت: ما در محدوده پر التهابی از زمین زندگی می کنیم؛ نوروز اگر می تواند بهانه ای باشد برای همدلی چرا بر چشم نگذاریمش؟ نوروز با خودش رنگ می آورد و بر سیاهی و تیرگی غلبه می‌کند؛ چرا منتظرش نباشیم؟
دردسرهای مرغ منجمد برای تولیدکنندگان پایگاه خبری لقمه: مرغ منجمدی که با هدف تنظیم بازار عرضه می‌شد این روزها بنا به گفته تولیدکنندگان و برخی مسئولان مربوطه بلای جان مرغداران شده است.
ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.