نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بیماری ALS و رابطه آن با چالش سطل آب یخ! چالشِ سطل یخ یا همان ALS Ice Bucket Chalenge، در ه...

  کدام بیماران نباید ترشی بخورند؟ یکی از متداول‌ترین توصیه‌ها برای پیشگیری و درمان ب...

  استخوان های سالم می خواهید؟ اینها را بخورید وقتی صحبت از ساختن استخوان های محکم و قوی می شود، ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یک نوشیدنی طبیعی برای دفع سموم بدن غالب افراد قهوه و چای را جزو نوشیدنی‌های مورد علاقه خود می‌دانند و کمتر به نوشیدن آب توجه دارند و چون آن را نوشیدنی خنثی می‌دانند، اغلب تمایل چندانی به مصرف آن ندارند اما با اضافه کردن مقداری آب لیموترش به آب آشامیدنی می‌توان از فوائد شگفت‌انگیز هر دوی آنها برای سلامت بدن بهره‌مند شد.
بررسی آثار بهداشتی و اقتصادی آلودگی هوا در ۲۷ شهر پایگاه خبری لقمه: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعه‌ای برای کمی‌سازی اثرات بهداشتی و اقتصادی منتسب به آلاینده ذرات معلق PM ۲.۵، به تشریح عوارض این معضل بهداشتی در کشور پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد همه مرگ‌های منتسب به مواجهه طولانی مدت با ذرات معلق PM۲.۵ بیش از ۸۷ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.
نکاتی برای خرید سرویس قاشق و چنگال برای ما آدم های امروزی، اینکه غذا را در چه ظرفی و با چه وسیله ای صرف کنیم، اهمیتی به اندازه خود غذا دارد.
بهترین و بدترین مواد غذایی برای مفاصل شما بیماری آرتروز انواع مختلفی دارد؛ اما برخی از نشانه‌ها و علائم در همه انواع این بیماری مشترک هستند؛ از جمله علائم مشترک انواع آرتروز می‌توان التهاب، سفتی، خشكی و درد در مفاصل نام برد.